Leftovers. I´m so afraid that I will break my favorite plate some day. Maybe I should´t use it.

9 comments:

fingerspitz said...

Vad fin den var tallriken, men om du inte använder den är det ju svårt att njuta av den...

sara said...

så sant så sant det är det jag också tycker!

Karolina said...

åh vad söt! har nog aldrig sett den, och jag är ändå ett porslinsfreak:) var kommer den ifrån?

sara said...

it´s Arabia, I just have one and I have never seen another and I´m a porslinsfreak to:)

Anonymous said...

jättefin tallrik! vad heter serien?

och jag tycker som fingerspitz, det är klart att du ska använda den! vad är det för poäng med att ha en fin sak i ett skåp, då ser man den ju aldrig?

Shona~ LALA dex press said...

use it + enjoy it! It is a great looking plate.

sara said...

yes I will continue to use/enjoy it and be afraid to break it. But nobody could put a plat like that in a corner:)

Anonymous said...

oj, jag har 10 st Olivia från Arabia. Köpte för kanske 5 år sedan på en loppis på Gotland. Så det finns några där ute. Min inställning är att saker är till för att användas.

sara said...

hej emelie, lyllo dej som har så många av olivia och jag har absolut bestämt mig för att använda den jag har även om den knäpper oroväckande i glasyren när jag diskar den varmt!

Pageviews from the past week