9 comments:

Fine Little Day said...

Wow, vilka superfina hjältar! Berghsprojektet?

Liebling said...
This comment has been removed by the author.
; said...

åh, så fint!

LIBERTY POST EDITOR said...

Oh! I didn't know you were back! I am so happy...I will put you back on my blog tour/links! Happy Day from Canada!

Anonymous said...

Loving all your happy visuals...
see you, gracia

Maria said...

Säger bara SUPER!! =)

Maria said...

alltså SUPERfina SUPERhjältar!

Anonymous said...

gud vad fint och vad sugen man blir på choklad! denna bild stod "uppe och framme" på min sambos dator en hel kväll igenom förra veckan när vi hade besök. HELA tiden sneglade jag mot den och tänkte att det skulle inte sitta fel med en frukt o mandel nu.

:)

jag trodde sidan låg nere och SÅ glad jag blev när jag nu fann den uppe igen! hurra! va kul! :D

Anonymous said...

I love this so much!

Pageviews from the past week