My clogs from Liebling

This gives me goosebumps!

9 comments:

asphalt and air said...

sweet clogs! i would love to know which brand they are.
thanks - kristi

Anonymous said...

gga-sny gga-sny gga-sny...!

liebeling, var? malmö? jag som vaaa där i helgen, liten stund iaf..

gillar lilla väskan-bilden med!

ps. jag ska skicka dej en pocketbok med snart va.

Veja cecilia said...

Jag vill också ha! Jättefina!

; said...

jättejättefina! och väskan, är det en vattenmelon? såå söt!

Världen enligt J. said...

Måste bara säga att du har en väldigt fin blogg!

Anonymous said...

lovely summery clogs!

Liebling said...

Tofflorna heter "Vollsjötofflan Tyst o lätt" tror jag. Liebling ligger på Helmfeltsgatan i Malmö, på andra sidan Fersenväg likksom. Väskan är en vattenmelon, från h&m ett par år sedan. Tack för komplimangen J!

Anonymous said...

And where do you have that lovely bag from? Selfmade?

m family goes västerut said...

Råka bara hamna här, och plötsligt fick jag sån hemlängtan till min första etta med svart-vitt rutigt golv på Sankt Eriksgatan. Här i väster har jag bara heltäckningsmattor....

Pageviews from the past week